POLITYKA PRYWATNOŚCI
        
      
    
       POLITYKA PLIKÓW COOKIES oraz NEWSLETTER
        
      
    
      §1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
        
      Niniejsza Polityka prywatności i Polityka cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych
      
      osobowych przekazanych przez Użytkowników oraz Plików Cookies, a także innych technologii
      
      pojawiających się na stronie internetowej : k.pl
      
    
      Administratorem strony i danych osobowych przekazywanych w ramach wykonywanej usługi jest
      
      Korbank SA.
      
    
      W  razie  jakichkolwiek  wątpliwości  w  zakresie  postanowień  niniejszej  Polityki  Prywatności  i
      
      Polityki Cookies proszę kontaktować się z Administratorem poprzez adres e-mail: info@k.pl
      
    
      §2 DEFINICJE
        
        Administrator – KORBANK Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, wpisana do rejestru
        
        przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu,
        
        VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000369746, NIP 8942641602,
        
        REGON 932239691, o kapitale zakładowym 493 662,00 PLN – w całości wpłaconym.
        
      
        Użytkownik –  każdy  podmiot  przebywający  na  Stronie  i  korzystający  z  Usług  i  Produktów
        
        prezentowanych na stronie.
        
      
        Newsletter  – oznacza bezpłatną usługę świadczoną drogą elektroniczną przez Administratora na
        
        rzecz  Użytkownika  poprzez  przesyłanie  listów  elektronicznych,  za  pośrednictwem  których
        
        Administrator informuje o wydarzeniach,  usługach, produktach i  innych elementach istotnych z
        
        punktu widzenia Administratora i /lub w celu realizacji prawnie uzasadnionego celu Administratora,
        
        którym jest marketing bezpośredni. Administrator umożliwia Użytkownikowi zawarcie umowy o
        
        dostarczenie treści cyfrowych w postaci Materiałów, za które to Materiały Użytkownik nie wnosi
        
        jakiejkolwiek  opłaty  pieniężnej,  ale  dostarcza  Administratorowi  swoje  dane  osobowe  i  wyraża
        
        zgodę  na  przesyłanie  mu  Newslettera.  Szczegółowe  informacje  na  temat  wysyłki  Newslettera
        
        znajdują się w dalszej części niniejszej polityki prywatności.
        
      
        Formularz   –  miejsca  na  Stronie,  które  umożliwiają  wprowadzenie  danych  osobowych  przez
        
        Użytkownika, we wskazanych w nich celach np. w celu zapytania o usługę,    wysyłki newslettera,
        
        w celu złożenia zamówienia  czy w celu kontaktu z Użytkownikiem.
        
      
        RODO –  oznacza  Rozporządzenie  Parlamentu  Europejskiego  i  Rady  EU  2016/679  z  dnia  27
        
        kwietnia  2016  r.  w  sprawie  ochrony  osób  fizycznych  w  związku  z  przetwarzaniem  danych
        
        osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
        
        (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
      
        Ustawa o  ochronie  danych  osobowych –  ustawa z  dnia  10  maja  2018  r.  o  ochronie  danych
        
        osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).
        
      
        Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną– ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
        
        usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
        
      
        §3 DANE OSOBOWE I ZASADY ICH PRZETWARZANIA
          
        
      
        CZY PODANIE  DANYCH  JEST  DOBROWOLNE?  CO  JEST KONSEKWENCJĄ  ICH
          
          NIEPODANIA?
          
        Podanie  danych  jest  dobrowolne,  jednakże  niepodanie  pewnych  informacji,  co  do  zasady
        
        zaznaczonych  na  stronach  Administratora  jako  obowiązkowe,  wiązać  się  będzie  z  brakiem
        
        możliwości  wykonania  danej  usługi  i  osiągnięcia  określonego  celu  lub  podjęcia  określonych
        
        działań.   Bez podania danych kontaktowych lub danych w formularzu nie będzie możliwy
        
        wybór Usług ani  nie  będzie  możliwości  zadania  pytania  do Administratora.  Podanie  przez
        
        Użytkownika danych, które nie są obowiązkowe lub nadmiaru danych, których Administrator nie
        
        potrzebuje  przetwarzać  następuje  na  podstawie  decyzji  samego  Użytkownika  i  wówczas
        
        przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda).
        
      
        Użytkownik udziela zgody na przetwarzanie tych danych oraz na zanonimizowanie danych, których
        
        Administrator  nie  wymaga  i  nie  chce  przetwarzać,  a  mimo  to  Użytkownik  przekazał  je
        
        Administratorowi.
        
      
        W JAKICH CELACH I NA JAKICH PODSTAWACH PRAWNYCH PRZETWARZAMY
          
          DANE  OSOBOWE  UŻYTKOWNIKA  PODAWANE  W  RAMACH  KORZYSTANIA ZE
          
          STRONY?
          
        Dane osobowe Użytkownika na Stronie Administratora mogą być przetwarzane w następujących
        
        celach i na następujących podstawach prawnych:
        
      
        1. wykonania usługi, przesłania oferty, na prośbę Użytkownika — na podstawie art. 6 ust. 1
        
        lit.  b RODO (niezbędność do zawarcia  i/lub wykonania umowy lub podjęcie działań na
        
        żądanie);
        
      
        2. wystawienia  faktury,  rachunku  i  spełnienia  innych  obowiązków  wynikających  z
        
        przepisów  prawa  podatkowego  w  przypadku  dokonania  zamówień  w  Sklepie
        
        internetowym lub pozostałych produktów i  usług — na podstawie art.  6  ust.  1  lit.  c
        
        RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
      
        3. udzielenia  rabatu  lub  informowania  o  promocjach  i  ciekawych  ofertach
        
        Administratora lub podmiotów przez niego polecanych, kampanie marketingowe— na
        
        podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
        
      
        4. przechowywania danych kontaktowych Użytkowników  — na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
        
        f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
        
      
        5. rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń związanych z wykonaniem usługi— na podstawie
        
        art.  6  ust.  1  lit.  b  RODO  (niezbędność  do  zawarcia  i/lub  wykonania  umowy)  oraz  na
        
        podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
        
      
        6. realizacja  procedur  wynikających  z  aktu  o  usługach  cyfrowych)  –  dane  będą
        
        przetwarzane  w  tym  celu  nie  dłużej  niż  przez  6  lat  (obowiązki  archiwizacyjne  dot.
        
        dokumentów księgowych), chyba że przepisy prawa stanowią inaczej  (art.  6 ust.  1 lit.  c
        
        RODO) .
        
      
        7. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f
        
        RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
        
      
        8. kontaktu telefonicznego czy  kontaktu on line   w sprawach związanych z  realizacją
        
        usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania
        
        umowy);
        
      
        9. tworzenia rejestrów związanych z RODO i innymi przepisami — na podstawie art. 6 ust.
        
        1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO
        
        (prawnie uzasadniony interes administratora);
        
      
        10. archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą
        
        służyć  wykazywaniu  faktów —  na  podstawie  art.  6  ust.  1  lit.  f  RODO  (prawnie
        
        uzasadniony interes administratora);
        
      
        11. analitycznym, polegającym  między  innymi  na  analizie  danych  zbieranych
        
        automatycznie przy korzystaniu ze strony internetowej, w tym cookies np. cookies Google
        
        Analytics, Piksel Facebooka, Instagrama — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie
        
        uzasadniony interes administratora);
        
      
        12. wykorzystywania cookies na Stronie i jej podstronach— na podstawie art. 6 ust. 1
        
        lit. a RODO (zgoda);
        
      
        13. zarządzania  Stroną  internetową  i  stronami  Administratora  na  innych
        
        platformach —  na  podstawie  art.  6  ust.  1  lit.  f  RODO  (prawnie  uzasadniony  interes
        
        administratora);
        
      
        14. badania satysfakcji z oferowanych usług — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
        
        (prawnie uzasadniony interes administratora),
        
      
        15. zamieszczenia  przez  Użytkownika  opinii  o  usługach  świadczonych  przez
        
        Administratora— na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda),
      
        16. w  wewnętrznych  celach  administracyjnych  Administratora  związanych  z
        
        zarządzaniem  kontaktem z  Użytkownikiem,  co  jest  prawnie  uzasadnionym interesem
        
        Administratora danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes
        
        administratora),
        
      
        17. w celu wysyłania newslettera – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie
        
        uzasadniony  interes  administratora  polegający  na  przetwarzaniu  danych  w  celach
        
        marketingu  bezpośredniego)  oraz  na  podstawie  ustawy  o  świadczeniu  usług  drogą
        
        elektroniczną (zgoda),
        
      
        18. w  celu  dopasowania  treści  wyświetlanych  na  stronach  Administratora  do
        
        indywidualnych potrzeb oraz ciągłego doskonalenia jakości oferowanych usług – na
        
        podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
        
      
        19. w  celu  marketingu  bezpośredniego  kierowanego  do  Użytkownika  własnych
        
        produktów lub usług lub polecanych produktów osób trzecich,w celu przeprowadzenia
        
        akcji marketingowej  – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes
        
        administratora),
        
      
        20. w celu przechowywania komentarzy i opinii  na Stronie  – na podstawie art. 6 ust.
        
        1 lit. a RODO (zgoda).
        
      
        Podanie  przez  Użytkownika  danych,  które  nie  są  obowiązkowe  lub  nadmiaru  danych,  których
        
        Administrator nie potrzebuje przetwarzać następuje na podstawie decyzji samego Użytkownika i
        
        wówczas przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6 ust. 1 lit. a RODO
        
        (zgoda).  Użytkownik  udziela  zgody  na  przetwarzanie  tych  danych  oraz  na  zanonimizowanie
        
        danych,  których  Administrator  nie  wymaga  i  nie  chce  przetwarzać,  a  mimo  to  Użytkownik
        
        przekazał je Administratorowi.
        
      
        W JAKI SPOSÓB ZBIERANE SĄ DANE?
          
        Zbierane  i  przetwarzane  są  tylko  te  dane,  które  użytkownik  sam poda w formularzu,  mailu  w
        
        formularzu zamówienia (za wyjątkiem – w pewnych sytuacjach – danych zbieranych automatycznie
        
        za pomocą plików cookies, o czym mowa poniżej).
        
      
        Podczas wizyty na stronie, automatycznie zbierane są dane dotyczące samej wizyty, np. adres IP
        
        użytkownika, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. (dane logowania).
        
        Dane  zbierane  automatycznie  mogą  być  użyte  do  analizy  zachowań  użytkowników  na  stronie
        
        internetowej, zbierania danych demograficznych o użytkownikach lub do personalizacji zawartości
        
        strony w celu jej ulepszenia. Dane te przetwarzane są jednak wyłącznie w celach administrowania
      
        stroną, zapewnienia sprawnej obsługi hostingowej, czy kierowania treści marketingowych i nie są
        
        kojarzone z danymi poszczególnych użytkowników.
        
      
        Więcej o cookies przeczytasz w dalszej części niniejszej polityki.
        
      
        JAKIE SĄ UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA?
          
        Użytkownikowi przysługują w każdej chwili uprawnienia zawarte w art. 15- 21 RODO tj.:
        
      
        • prawo dostępu do treści jego danych,
        
        • prawo do przenoszenia danych,
        
        • prawo poprawiania danych,
        
        • prawo sprostowania danych,
        
        • prawo usunięcia danych, jeśli brak jest podstaw do ich przetwarzania,
        
        • prawo ograniczenia  przetwarzania,  jeśli  nastąpiło  ono  w sposób  nieprawidłowy lub  bez
        
      
        podstawy prawnej,
        
        • prawo  do  wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania  danych  na  podstawie  prawnie
        
      
        uzasadnionego interesu administratora,
        
        • prawo  wniesienia  skargi  do  organu  nadzorczego  –  Prezesa  Urzędu  Ochrony  Danych
        
      
        Osobowych (na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych), jeśli uzna,
        
        że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa
        
        w zakresie ochrony danych.
        
      
        • prawo do bycia  zapomnianym,  jeśli  dalsze przetwarzanie  nie  będzie przewidziane  przez
        
        aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
        
      
        Administrator zwraca uwagę, że uprawnienia te nie są bezwzględne i nie przysługują w odniesieniu
        
        do wszystkich czynności przetwarzania danych osobowych Użytkownika. Tyczy się to np. prawa do
        
        uzyskania kopii  danych.  Uprawnienie to  nie  może niekorzystnie  wpływać na prawa i  wolności
        
        innych osób,  takie  jak  np.  prawa autorskie,  tajemnica  zawodowa.  W celu  poznania  ograniczeń
        
        dotyczących uprawnień Użytkownika odsyłam do treści RODO.
        
      
        Użytkownikowi zawsze jednak przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
        
      
        W celu realizacji swoich praw Użytkownik może zwrócić się do Administratora poprzez adres e-
        
        mail: info@k.pl.  wskazując zakres swoich żądań. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie nie
        
        późniejszym niż 30 dni  od dnia wpłynięcia  żądania i  jego uzasadnienia,  chyba że uzasadnione
        
        będzie wydłużenie tego terminu zgodnie z RODO.
      
        CZY UŻYTKOWNIK MOŻE COFNĄĆ WYRAŻONĄ ZGODĘ?
          
        Jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na określone działanie, zgoda taka może być w każdym czasie
        
        cofnięta,  co  skutkować  będzie  usunięciem  adresu  e-mail  z  listy  mailingowej  Administratora  i
        
        zaprzestaniem wskazanych działań (w przypadku zapisu na podstawie zgody).
        
      
        Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie
        
        zgody przed jej cofnięciem. W niektórych przypadkach, dane mogą nie zostać całkowicie usunięte i
        
        zostaną  zachowane  w  celu  obrony  przed  ewentualnymi  roszczeniami  przez  czas  zgodny  z
        
        przepisami ustawy kodeks cywilny lub np. w celu realizacji obowiązków prawnych nałożonych na
        
        Administratora.
        
      
        JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?
          
        Dane  Użytkownika  będą  przechowywane  przez  Administratora  przez  czas  realizacji
        
        poszczególnych usług/osiągnięcia celów oraz:
        
      
        a. przez  okres  realizacji  usługi  i  współpracy,  a  także  przez  okres  przedawnienia  roszczeń
        
        zgodnie z przepisami prawa – w odniesieniu do danych przekazanych przez kontrahentów i
        
        klientów czy Użytkowników,
        
      
        b. przez  okres  prowadzenia  rozmów  i  negocjacji  poprzedzających  zawarcie  umowy  lub
        
        wykonanie usługi – w odniesieniu do danych podanych w zapytaniu ofertowym,
        
      
        c. przez okres wymagany przepisami prawa, w tym prawa podatkowego — w odniesieniu do
        
        danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków wynikających z mających
        
        zastosowanie przepisów,
        
      
        d.  okres niezbędny doi realizacja procedur wynikających z aktu o usługach cyfrowych – dane
        
        będą przetwarzane w tym celu nie dłużej niż przez 6 lat  (obowiązki archiwizacyjne dot.
        
        dokumentów księgowych),
        
      
        e. do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO — w
        
        odniesieniu  do danych osobowych przetwarzanych na podstawie  prawnie  uzasadnionego
        
        interesu administratora, w tym do celów marketingu bezpośredniego,
        
      
        f. do  czasu  cofnięcia  zgody  lub  osiągnięcia  celu  przetwarzania,  celu  biznesowego  —  w
        
        odniesieniu  do  danych  osobowych  przetwarzanych  na  podstawie  zgody.  Po  wycofaniu
        
        zgody  dane  mogą  być  jeszcze  przetwarzane  w  celu  obrony  przed  ewentualnymi
        
        roszczeniami  zgodnie  z  okresem  przedawnienia  tych  roszczeń  lub  okresem  (krótszym)
        
        wskazanym Użytkownikowi,
        
      
        g. do  czasu  zdezaktualizowania  się  lub  utraty  przydatności  —  w  odniesieniu  do  danych
        
        osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, statystycznych, wykorzystania
        
        cookies i administrowania Stronami Administratora,
      
        h. przez okres maksymalnie 3 lat w przypadku osób, które wypisały się z newslettera w celu
        
        obrony  przed  ewentualnymi  roszczeniami  (np.  informacja  o  dacie  subskrypcji  i  dacie
        
        wypisania  się  z  newslettera,  o  ilości  otrzymanych  newsletterów,  podejmowanych
        
        działaniach i  aktywności związanej z otrzymywanymi wiadomościami),  lub po okresie 1
        
        roku  braku  jakiejkolwiek  aktywności  przez  danego  subskrybenta,  np.  nie  otworzenia
        
        jakiejkolwiek wiadomości od Administratora.
        
      
        Okresy przechowywania danych wskazane w latach liczone są na koniec każdego roku, w którym
        
        nastąpiło rozpoczęcie przetwarzania danych.
        
      
        KIM MOGĄ BYĆ ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH?
          
        Administrator  informuje,  że  korzysta  z  usług  podmiotów  zewnętrznych.  Podmioty,  którym
        
        powierza  przetwarzanie  danych  osobowych  (takie  jak  np.   pośredniczące  w  płatnościach
        
        elektronicznych,  firmy  oferujące  usługi  księgowe,  firmy  umożliwiające  wysyłkę  newsletterów)
        
        gwarantują  stosowanie  odpowiednich  środków  ochrony  i  bezpieczeństwa  danych  osobowych
        
        wymaganych przez przepisy prawa, w szczególności przez RODO.
        
      
        §4 FORMULARZE
          
        Administrator stosuje następujące rodzaje formularzy w ramach Strony.
        
      
        Formularz zapisu na newsletter – wymaga podania w odpowiednim miejscu swojego imienia i
        
        adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe. Następnie Użytkownik, w celu dodania jego adresu e-mail
        
        do bazy subskrybentów Administratora, musi potwierdzić chęć zapisu. Uzyskane w ten sposób dane
        
        są dodawane do listy mailingowej w celu wysyłania newslettera.
        
      
        Subskrypcja/zapis oznacza, że Użytkownik zgadza się z niniejszą Polityką prywatności oraz wyraża
        
        zgodę na wysyłanie mu informacji marketingowych i handlowych za pomocą środków komunikacji
        
        elektronicznej np. e-maila, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług
        
        drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
        
      
        Poprzez  zapis  na  newsletter  Użytkownik  wyraża  również  zgodę  na  wykorzystywanie  przez
        
        Administratora  telekomunikacyjnych  urządzeń  końcowych  Użytkownika  (np.  telefonu,  tabletu,
        
        komputera)  w  celu  marketingu  bezpośredniego  produktów  i  usług  Administratora  oraz
        
        przedstawiania  Użytkownikowi  informacji  handlowych  zgodnie  z  art.  172  ust.1  ustawy  Prawo
        
        telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.). Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są
        
        w celu zawarcia i wykonania umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Materiałów na
        
        podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
      
        Po  dostarczeniu  Materiałów,  dane  osobowe  Użytkownika  przechowywane  są  w  bazie
        
        Administratora  na  potrzeby  archiwalne,  w celu  ewentualnej  obrony,  ustalenia  lub  dochodzenia
        
        roszczeń  związanych  z  umową,  co  stanowi  prawnie  uzasadniony  interes  realizowany  przez
        
        Administratora, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Dane te zostaną usunięte po upływie
        
        terminu przedawnienia roszczeń związanych z umową.
        
      
        Powyższe  zgody  są  dobrowolne,  jednakże  konieczne  do  wysyłki  newslettera,  w  tym m.in.  do
        
        informowania  o  usługach,  nowych  wpisach  blogowych,  produktach,  promocjach  i  rabatach
        
        oferowanych przez Administratora lub produktach osób trzecich polecanych przez niego. Zgody
        
        mogą zostać w każdej chwili wycofane, co spowoduje zaprzestanie wysyłania newslettera zgodnie z
        
        zasadami zawartymi w niniejszej polityce prywatności.
        
      
        Newsletter jest wysyłany przez czas nieokreślony, od chwili aktywacji do czasu wycofania zgody.
        
        Po wycofaniu zgody, dane Użytkownika mogą być przechowywane w bazie newsletterowej jeszcze
        
        przez  okres  do  1  roku,  w  celu  wykazania  faktu  udzielenia  przez  Użytkownika  zgody  na
        
        komunikację  poprzez  newsletter,  działań  Użytkownika  oraz  chwili  jej  wycofania,  a  także
        
        ewentualnych związanych z tym roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora
        
        (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).Wysyłka newslettera może zostać zaprzestana w przypadku niewykazania
        
        przez Użytkownika aktywności przez minimum 1 rok od rozpoczęcia świadczenia usługi newsletter
        
        lub  odczytania  ostatniej  wiadomości  e-mail  (wysłanego  newslettera).  W  takim  przypadku,
        
        Administrator usunie dane Użytkownika z systemu do wysyłki newslettera (dostawcy). Użytkownik
        
        nie będzie uprawniony do otrzymania żadnej wiadomości od Administratora, chyba że zdecyduje
        
        się ponownie zapisać w formularzu zapisu na Newsletter lub skontaktuje się z Administratorem w
        
        inny, wybrany w tym celu sposób. System mailingowy wykorzystywany do wysyłki newslettera
        
        odnotowuje wszelką aktywność i podejmowane działania Użytkownika związane z przesyłanymi do
        
        niego e-mailami (data i godzina otwarcia wiadomości, kliknięcia w linki, moment wypisania się,
        
        itp.).
        
      
        Formularz  kontaktowy –  umożliwia  wysłanie  wiadomości  do  Administratora  i  kontakt  z  nim
        
        drogą elektroniczną. Dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, adres e-mail oraz dane podane w
        
        treści wiadomości, przetwarzane są przez Administratora zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności
        
        w celu kontaktu z Użytkownikiem.
        
      
        Poprzez formularz możesz się z nami skontaktować w każdej kwestii dotyczącej zamówienia lub z
        
        panelu klienta.   Po zakończeniu kontaktu z Tobą, dane mogą być archiwizowane, co jest prawnie
        
        uzasadnionym interesem Administratora. Administrator nie jest w stanie określić dokładnego okresu
        
        archiwizacji, a tym samym usunięcia wiadomości. Jednakże, maksymalny okres nie będzie wynosić
        
        dłużej niż terminy przedawnienia roszczeń wynikające z przepisów prawa.
      
        §5 POLITYKA PLIKÓW COOKIES
          
        1. Podobnie  jak  większość  stron  internetowych,  Strona  Administratora  korzysta  z  tzw.
        
      
        technologii śledzących, czyli plików cookies (“ciasteczek”) co umożliwia ulepszanie strony
        
        pod kątem potrzeb użytkowników ją odwiedzających.
        
      
        2. Strona  nie  zbiera  w  sposób  automatyczny  żadnych  informacji,  z  wyjątkiem  informacji
        
        zawartych w plikach cookies.
        
      
        3. Pliki  cookies  (tzw.  „ciasteczka”)  to  dane informatyczne,  niewielkie  pliki  tekstowe,  które
        
        przechowywane są na urządzeniu końcowym, np. komputerze, tablecie, smartfonie, wtedy,
        
        gdy korzystasz z mojej Strony.
        
      
        4. Mogą to być cookies własne (pochodzące bezpośrednio z mojej strony internetowej) oraz
        
        cookies podmiotów trzecich (pochodzące z innych stron internetowych niż moja strona).
        
      
        5. Pliki  cookies  pozwalają  na  dostosowanie  zawartości  mojej  strony  internetowej  do
        
        indywidualnych  potrzeb  Użytkownika  oraz  potrzeb  innych  odwiedzających  ją
        
        użytkowników.  Umożliwiają  również  tworzenie  statystyk,  które  pokazują  w jaki  sposób
        
        użytkownicy strony korzystają  z  niej  oraz  jak  się  po  niej  poruszają.  Dzięki  temu mogę
        
        ulepszać moją stronę internetową, jej zawartość, strukturę i wygląd.
        
      
        Użytkownik  korzystając  ze  strony  wyraża  zgodę  na  instalację  wskazanego  cookie  na  swoim
        
        urządzeniu końcowym m.in.
        
      
        a) Wbudowany kod Google Analytics – w celu analizy statystyk Strony. Google Analytics
        
        korzysta z własnych plików cookies do analizowania działań i zachowań Użytkowników
        
        Strony. Pliki te służą do przechowywania informacji,  np. z jakiej  strony Użytkownik
        
        trafił na bieżącą stronę internetową. Pomagają udoskonalić Stronę.
        
      
        Narzędzie  to  dostarczane  jest  przez  firmę  Google  LLC.  Działania  podejmowane  w  ramach
        
        korzystania  z  kodu  Google  Analytics  opierają  się  na  prawnie  uzasadnionym  interesie
        
        Administratora  polegającym  na  tworzeniu  i  korzystaniu  ze  statystyk,  co  następnie  umożliwia
        
        ulepszanie usług Administratora i optymalizację Strony.
        
      
        W ramach korzystania z narzędzia Google Analytics Administrator nie przetwarza jakichkolwiek
        
        danych Użytkownika, umożliwiających jego identyfikację.
        
      
        Administrator  zaleca  zapoznanie  się  ze  szczegółami  związanymi  z  użyciem  narzędzia  Google
        
        Analytics,  możliwością wyłączenia kodu śledzącego i  ewentualnie zadanie pytań dostawcy tego
        
        narzędzia pod linkiem: https://support.google.com/analytics#topic=3544906.
        
      
        b) Powiadomienia typu web push, z poziomu przeglądarki – w celu lepszej komunikacji
        
        z  Użytkownikiem oraz szybszego przekazywania mu wartościowych treści  czy ofert,
      
        Administrator  umożliwia  wyrażenie  zgody na  otrzymywanie  powiadomień  typu web
        
        push z poziomu przeglądarki Użytkownika.
        
      
        Aby wyrazić zgodę na odbieranie powiadomień web push Użytkownik powinien na komunikacie
        
        wysyłanym przez jego przeglądarkę internetową zaznaczyć opcję „wyświetlaj powiadomienia” lub
        
        inną bliskoznaczną (każda przeglądarka może inaczej nazywać tę opcję).
        
      
        Zgoda na otrzymywanie ww. powiadomień może zostać w każdej chwili cofnięta poprzez zmianę
        
        ustawień przeglądarki  internetowej  Użytkownika.  Administrator  nie  przetwarza żadnych danych
        
        osobowych  Użytkowników  korzystających  z  powiadomień  typu  web  push.  Użytkownicy  są
        
        identyfikowani wyłącznie na podstawie informacji, które są przechowywane przez ich przeglądarki
        
        internetowe, do których Administrator nie ma dostępu np.
        
      
        c) Wtyczki kierujące do social mediów np. Facebook, Instagram.
        
      
        Użytkownik po kliknięciu w ikonę danej wtyczki odsyłany jest do strony zewnętrznego dostawcy,
        
        w tym wypadku właściciela danego serwisu społecznościowego np. Facebooka. Następnie posiada
        
        możliwość kliknięcia “Lubię to” lub „Udostępnij” i polubienia fanpage Administratora, znajdujący
        
        się w portalu Facebook lub też bezpośredniego udostępnienia jego treści (postu, artykułu, video,
        
        itd.).
        
      
        Administrator zaleca zapoznanie się z polityką prywatności Facebooka przed założeniem konta w
        
        tym  portalu.  Administrator  nie  ma  wpływu  na  dane  przetwarzane  przez  portal  Facebook.  Od
        
        momentu  kliknięcia  przez  Użytkownika  w  przycisk  wtyczki  odsyłającej  do  mediów
        
        społecznościowych, dane osobowe są przetwarzane przez portal  społecznościowy np. Facebook,
        
        który  staje  się  ich  administratorem i  decyduje  o  celach  i  zakresie  ich  przetwarzania.  Cookies
        
        pozostawiane przez wtyczkę Facebooka (lub inne podmioty trzecie) mogą też być aplikowane w
        
        urządzeniu Użytkownika po wejściu na Stronę a następnie kojarzone z danymi gromadzonymi w
        
        portalu Facebooka.  Użytkownik korzystając ze Strony akceptuje ten fakt.  Administrator  nie  ma
        
        wpływu na przetwarzanie danych przez podmioty trzecie w ten sposób.
        
      
        Powyższe wskazówki należy odnieść również do obsługi:
        
      
        Narzędzia  służące  do  oceny  efektywności  kampanii  reklamowych  Google  Ads  –  w  celu
        
        prowadzenia  kampanii  reklamowych  oraz  remarketingowych,  co  jest  prawnie  uzasadnionym
        
        interesem Administratora.
        
      
        Administrator  nie  gromadzi  żadnych  danych,  które  pozwalałyby  na  identyfikację  danych
        
        osobowych Użytkownika. Administrator zaleca zapoznanie się z polityką prywatności Google w
      
        celu  poznania  szczegółów działania  tych  funkcji  oraz  ich  ewentualnego wyłączenia  z  poziomu
        
        przeglądarki Użytkownika.
        
      
Data publikacji Polityki Prywatności: 27.02.2024
 
  