POLITYKA PRYWATNOŚCI
POLITYKA PLIKÓW COOKIES oraz NEWSLETTER
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejsza Polityka prywatności i Polityka cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych
osobowych przekazanych przez Użytkowników oraz Plików Cookies, a także innych technologii
pojawiających się na stronie internetowej : k.pl
Administratorem strony i danych osobowych przekazywanych w ramach wykonywanej usługi jest
Korbank SA.
W razie jakichkolwiek wątpliwości w zakresie postanowień niniejszej Polityki Prywatności i
Polityki Cookies proszę kontaktować się z Administratorem poprzez adres e-mail: info@k.pl
§2 DEFINICJE
Administrator – Katarzyna Daszykowska
Użytkownik – każdy podmiot przebywający na Stronie i korzystający z Usług i Produktów
prezentowanych na stronie.
Newsletter – oznacza bezpłatną usługę świadczoną drogą elektroniczną przez Administratora na
rzecz Użytkownika poprzez przesyłanie listów elektronicznych, za pośrednictwem których
Administrator informuje o wydarzeniach, usługach, produktach i innych elementach istotnych z
punktu widzenia Administratora i /lub w celu realizacji prawnie uzasadnionego celu Administratora,
którym jest marketing bezpośredni. Administrator umożliwia Użytkownikowi zawarcie umowy o
dostarczenie treści cyfrowych w postaci Materiałów, za które to Materiały Użytkownik nie wnosi
jakiejkolwiek opłaty pieniężnej, ale dostarcza Administratorowi swoje dane osobowe i wyraża
zgodę na przesyłanie mu Newslettera. Szczegółowe informacje na temat wysyłki Newslettera
znajdują się w dalszej części niniejszej polityki prywatności.
Formularz – miejsca na Stronie, które umożliwiają wprowadzenie danych osobowych przez
Użytkownika, we wskazanych w nich celach np. w celu zapytania o usługę, wysyłki newslettera,
w celu złożenia zamówienia czy w celu kontaktu z Użytkownikiem.
RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną– ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
§3 DANE OSOBOWE I ZASADY ICH PRZETWARZANIA
CZY PODANIE DANYCH JEST DOBROWOLNE? CO JEST KONSEKWENCJĄ ICH
NIEPODANIA?
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niepodanie pewnych informacji, co do zasady
zaznaczonych na stronach Administratora jako obowiązkowe, wiązać się będzie z brakiem
możliwości wykonania danej usługi i osiągnięcia określonego celu lub podjęcia określonych
działań. Bez podania danych kontaktowych lub danych w formularzu nie będzie możliwy
wybór Usług ani nie będzie możliwości zadania pytania do Administratora. Podanie przez
Użytkownika danych, które nie są obowiązkowe lub nadmiaru danych, których Administrator nie
potrzebuje przetwarzać następuje na podstawie decyzji samego Użytkownika i wówczas
przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda).
Użytkownik udziela zgody na przetwarzanie tych danych oraz na zanonimizowanie danych, których
Administrator nie wymaga i nie chce przetwarzać, a mimo to Użytkownik przekazał je
Administratorowi.
W JAKICH CELACH I NA JAKICH PODSTAWACH PRAWNYCH PRZETWARZAMY
DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKA PODAWANE W RAMACH KORZYSTANIA ZE
STRONY?
Dane osobowe Użytkownika na Stronie Administratora mogą być przetwarzane w następujących
celach i na następujących podstawach prawnych:
1. wykonania usługi, przesłania oferty, na prośbę Użytkownika — na podstawie art. 6 ust. 1
lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy lub podjęcie działań na
żądanie);
2. wystawienia faktury, rachunku i spełnienia innych obowiązków wynikających z
przepisów prawa podatkowego w przypadku dokonania zamówień w Sklepie
internetowym lub pozostałych produktów i usług — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
3. udzielenia rabatu lub informowania o promocjach i ciekawych ofertach
Administratora lub podmiotów przez niego polecanych, kampanie marketingowe— na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
4. przechowywania danych kontaktowych Użytkowników — na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
5. rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń związanych z wykonaniem usługi— na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy) oraz na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
6. realizacja procedur wynikających z aktu o usługach cyfrowych) – dane będą
przetwarzane w tym celu nie dłużej niż przez 6 lat (obowiązki archiwizacyjne dot.
dokumentów księgowych), chyba że przepisy prawa stanowią inaczej (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO) .
7. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f
RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
8. kontaktu telefonicznego czy kontaktu on line w sprawach związanych z realizacją
usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania
umowy);
9. tworzenia rejestrów związanych z RODO i innymi przepisami — na podstawie art. 6 ust.
1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO
(prawnie uzasadniony interes administratora);
10. archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą
służyć wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie
uzasadniony interes administratora);
11. analitycznym, polegającym między innymi na analizie danych zbieranych
automatycznie przy korzystaniu ze strony internetowej, w tym cookies np. cookies Google
Analytics, Piksel Facebooka, Instagrama — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie
uzasadniony interes administratora);
12. wykorzystywania cookies na Stronie i jej podstronach— na podstawie art. 6 ust. 1
lit. a RODO (zgoda);
13. zarządzania Stroną internetową i stronami Administratora na innych
platformach — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora);
14. badania satysfakcji z oferowanych usług — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
(prawnie uzasadniony interes administratora),
15. zamieszczenia przez Użytkownika opinii o usługach świadczonych przez
Administratora— na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda),
16. w wewnętrznych celach administracyjnych Administratora związanych z
zarządzaniem kontaktem z Użytkownikiem, co jest prawnie uzasadnionym interesem
Administratora danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora),
17. w celu wysyłania newslettera – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie
uzasadniony interes administratora polegający na przetwarzaniu danych w celach
marketingu bezpośredniego) oraz na podstawie ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (zgoda),
18. w celu dopasowania treści wyświetlanych na stronach Administratora do
indywidualnych potrzeb oraz ciągłego doskonalenia jakości oferowanych usług – na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
19. w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do Użytkownika własnych
produktów lub usług lub polecanych produktów osób trzecich,w celu przeprowadzenia
akcji marketingowej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora),
20. w celu przechowywania komentarzy i opinii na Stronie – na podstawie art. 6 ust.
1 lit. a RODO (zgoda).
Podanie przez Użytkownika danych, które nie są obowiązkowe lub nadmiaru danych, których
Administrator nie potrzebuje przetwarzać następuje na podstawie decyzji samego Użytkownika i
wówczas przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6 ust. 1 lit. a RODO
(zgoda). Użytkownik udziela zgody na przetwarzanie tych danych oraz na zanonimizowanie
danych, których Administrator nie wymaga i nie chce przetwarzać, a mimo to Użytkownik
przekazał je Administratorowi.
W JAKI SPOSÓB ZBIERANE SĄ DANE?
Zbierane i przetwarzane są tylko te dane, które użytkownik sam poda w formularzu, mailu w
formularzu zamówienia (za wyjątkiem – w pewnych sytuacjach – danych zbieranych automatycznie
za pomocą plików cookies, o czym mowa poniżej).
Podczas wizyty na stronie, automatycznie zbierane są dane dotyczące samej wizyty, np. adres IP
użytkownika, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. (dane logowania).
Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na stronie
internetowej, zbierania danych demograficznych o użytkownikach lub do personalizacji zawartości
strony w celu jej ulepszenia. Dane te przetwarzane są jednak wyłącznie w celach administrowania
stroną, zapewnienia sprawnej obsługi hostingowej, czy kierowania treści marketingowych i nie są
kojarzone z danymi poszczególnych użytkowników.
Więcej o cookies przeczytasz w dalszej części niniejszej polityki.
JAKIE SĄ UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA?
Użytkownikowi przysługują w każdej chwili uprawnienia zawarte w art. 15- 21 RODO tj.:
• prawo dostępu do treści jego danych,
• prawo do przenoszenia danych,
• prawo poprawiania danych,
• prawo sprostowania danych,
• prawo usunięcia danych, jeśli brak jest podstaw do ich przetwarzania,
• prawo ograniczenia przetwarzania, jeśli nastąpiło ono w sposób nieprawidłowy lub bez
podstawy prawnej,
• prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie
uzasadnionego interesu administratora,
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych), jeśli uzna,
że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa
w zakresie ochrony danych.
• prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez
aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
Administrator zwraca uwagę, że uprawnienia te nie są bezwzględne i nie przysługują w odniesieniu
do wszystkich czynności przetwarzania danych osobowych Użytkownika. Tyczy się to np. prawa do
uzyskania kopii danych. Uprawnienie to nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności
innych osób, takie jak np. prawa autorskie, tajemnica zawodowa. W celu poznania ograniczeń
dotyczących uprawnień Użytkownika odsyłam do treści RODO.
Użytkownikowi zawsze jednak przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
W celu realizacji swoich praw Użytkownik może zwrócić się do Administratora poprzez adres e-
mail: info@k.pl. wskazując zakres swoich żądań. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie nie
późniejszym niż 30 dni od dnia wpłynięcia żądania i jego uzasadnienia, chyba że uzasadnione
będzie wydłużenie tego terminu zgodnie z RODO.
CZY UŻYTKOWNIK MOŻE COFNĄĆ WYRAŻONĄ ZGODĘ?
Jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na określone działanie, zgoda taka może być w każdym czasie
cofnięta, co skutkować będzie usunięciem adresu e-mail z listy mailingowej Administratora i
zaprzestaniem wskazanych działań (w przypadku zapisu na podstawie zgody).
Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie
zgody przed jej cofnięciem. W niektórych przypadkach, dane mogą nie zostać całkowicie usunięte i
zostaną zachowane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami przez czas zgodny z
przepisami ustawy kodeks cywilny lub np. w celu realizacji obowiązków prawnych nałożonych na
Administratora.
JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?
Dane Użytkownika będą przechowywane przez Administratora przez czas realizacji
poszczególnych usług/osiągnięcia celów oraz:
a. przez okres realizacji usługi i współpracy, a także przez okres przedawnienia roszczeń
zgodnie z przepisami prawa – w odniesieniu do danych przekazanych przez kontrahentów i
klientów czy Użytkowników,
b. przez okres prowadzenia rozmów i negocjacji poprzedzających zawarcie umowy lub
wykonanie usługi – w odniesieniu do danych podanych w zapytaniu ofertowym,
c. przez okres wymagany przepisami prawa, w tym prawa podatkowego — w odniesieniu do
danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków wynikających z mających
zastosowanie przepisów,
d. okres niezbędny doi realizacja procedur wynikających z aktu o usługach cyfrowych – dane
będą przetwarzane w tym celu nie dłużej niż przez 6 lat (obowiązki archiwizacyjne dot.
dokumentów księgowych),
e. do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO — w
odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego
interesu administratora, w tym do celów marketingu bezpośredniego,
f. do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, celu biznesowego — w
odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody. Po wycofaniu
zgody dane mogą być jeszcze przetwarzane w celu obrony przed ewentualnymi
roszczeniami zgodnie z okresem przedawnienia tych roszczeń lub okresem (krótszym)
wskazanym Użytkownikowi,
g. do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności — w odniesieniu do danych
osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, statystycznych, wykorzystania
cookies i administrowania Stronami Administratora,
h. przez okres maksymalnie 3 lat w przypadku osób, które wypisały się z newslettera w celu
obrony przed ewentualnymi roszczeniami (np. informacja o dacie subskrypcji i dacie
wypisania się z newslettera, o ilości otrzymanych newsletterów, podejmowanych
działaniach i aktywności związanej z otrzymywanymi wiadomościami), lub po okresie 1
roku braku jakiejkolwiek aktywności przez danego subskrybenta, np. nie otworzenia
jakiejkolwiek wiadomości od Administratora.
Okresy przechowywania danych wskazane w latach liczone są na koniec każdego roku, w którym
nastąpiło rozpoczęcie przetwarzania danych.
KIM MOGĄ BYĆ ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH?
Administrator informuje, że korzysta z usług podmiotów zewnętrznych. Podmioty, którym
powierza przetwarzanie danych osobowych (takie jak np. pośredniczące w płatnościach
elektronicznych, firmy oferujące usługi księgowe, firmy umożliwiające wysyłkę newsletterów)
gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych
wymaganych przez przepisy prawa, w szczególności przez RODO.
§4 FORMULARZE
Administrator stosuje następujące rodzaje formularzy w ramach Strony.
Formularz zapisu na newsletter – wymaga podania w odpowiednim miejscu swojego imienia i
adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe. Następnie Użytkownik, w celu dodania jego adresu e-mail
do bazy subskrybentów Administratora, musi potwierdzić chęć zapisu. Uzyskane w ten sposób dane
są dodawane do listy mailingowej w celu wysyłania newslettera.
Subskrypcja/zapis oznacza, że Użytkownik zgadza się z niniejszą Polityką prywatności oraz wyraża
zgodę na wysyłanie mu informacji marketingowych i handlowych za pomocą środków komunikacji
elektronicznej np. e-maila, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
Poprzez zapis na newsletter Użytkownik wyraża również zgodę na wykorzystywanie przez
Administratora telekomunikacyjnych urządzeń końcowych Użytkownika (np. telefonu, tabletu,
komputera) w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora oraz
przedstawiania Użytkownikowi informacji handlowych zgodnie z art. 172 ust.1 ustawy Prawo
telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.). Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są
w celu zawarcia i wykonania umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Materiałów na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Po dostarczeniu Materiałów, dane osobowe Użytkownika przechowywane są w bazie
Administratora na potrzeby archiwalne, w celu ewentualnej obrony, ustalenia lub dochodzenia
roszczeń związanych z umową, co stanowi prawnie uzasadniony interes realizowany przez
Administratora, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Dane te zostaną usunięte po upływie
terminu przedawnienia roszczeń związanych z umową.
Powyższe zgody są dobrowolne, jednakże konieczne do wysyłki newslettera, w tym m.in. do
informowania o usługach, nowych wpisach blogowych, produktach, promocjach i rabatach
oferowanych przez Administratora lub produktach osób trzecich polecanych przez niego. Zgody
mogą zostać w każdej chwili wycofane, co spowoduje zaprzestanie wysyłania newslettera zgodnie z
zasadami zawartymi w niniejszej polityce prywatności.
Newsletter jest wysyłany przez czas nieokreślony, od chwili aktywacji do czasu wycofania zgody.
Po wycofaniu zgody, dane Użytkownika mogą być przechowywane w bazie newsletterowej jeszcze
przez okres do 1 roku, w celu wykazania faktu udzielenia przez Użytkownika zgody na
komunikację poprzez newsletter, działań Użytkownika oraz chwili jej wycofania, a także
ewentualnych związanych z tym roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO).Wysyłka newslettera może zostać zaprzestana w przypadku niewykazania
przez Użytkownika aktywności przez minimum 1 rok od rozpoczęcia świadczenia usługi newsletter
lub odczytania ostatniej wiadomości e-mail (wysłanego newslettera). W takim przypadku,
Administrator usunie dane Użytkownika z systemu do wysyłki newslettera (dostawcy). Użytkownik
nie będzie uprawniony do otrzymania żadnej wiadomości od Administratora, chyba że zdecyduje
się ponownie zapisać w formularzu zapisu na Newsletter lub skontaktuje się z Administratorem w
inny, wybrany w tym celu sposób. System mailingowy wykorzystywany do wysyłki newslettera
odnotowuje wszelką aktywność i podejmowane działania Użytkownika związane z przesyłanymi do
niego e-mailami (data i godzina otwarcia wiadomości, kliknięcia w linki, moment wypisania się,
itp.).
Formularz kontaktowy – umożliwia wysłanie wiadomości do Administratora i kontakt z nim
drogą elektroniczną. Dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, adres e-mail oraz dane podane w
treści wiadomości, przetwarzane są przez Administratora zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności
w celu kontaktu z Użytkownikiem.
Poprzez formularz możesz się z nami skontaktować w każdej kwestii dotyczącej zamówienia lub z
panelu klienta. Po zakończeniu kontaktu z Tobą, dane mogą być archiwizowane, co jest prawnie
uzasadnionym interesem Administratora. Administrator nie jest w stanie określić dokładnego okresu
archiwizacji, a tym samym usunięcia wiadomości. Jednakże, maksymalny okres nie będzie wynosić
dłużej niż terminy przedawnienia roszczeń wynikające z przepisów prawa.
§5 POLITYKA PLIKÓW COOKIES
1. Podobnie jak większość stron internetowych, Strona Administratora korzysta z tzw.
technologii śledzących, czyli plików cookies (“ciasteczek”) co umożliwia ulepszanie strony
pod kątem potrzeb użytkowników ją odwiedzających.
2. Strona nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji
zawartych w plikach cookies.
3. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to dane informatyczne, niewielkie pliki tekstowe, które
przechowywane są na urządzeniu końcowym, np. komputerze, tablecie, smartfonie, wtedy,
gdy korzystasz z mojej Strony.
4. Mogą to być cookies własne (pochodzące bezpośrednio z mojej strony internetowej) oraz
cookies podmiotów trzecich (pochodzące z innych stron internetowych niż moja strona).
5. Pliki cookies pozwalają na dostosowanie zawartości mojej strony internetowej do
indywidualnych potrzeb Użytkownika oraz potrzeb innych odwiedzających ją
użytkowników. Umożliwiają również tworzenie statystyk, które pokazują w jaki sposób
użytkownicy strony korzystają z niej oraz jak się po niej poruszają. Dzięki temu mogę
ulepszać moją stronę internetową, jej zawartość, strukturę i wygląd.
Użytkownik korzystając ze strony wyraża zgodę na instalację wskazanego cookie na swoim
urządzeniu końcowym m.in.
a) Wbudowany kod Google Analytics – w celu analizy statystyk Strony. Google Analytics
korzysta z własnych plików cookies do analizowania działań i zachowań Użytkowników
Strony. Pliki te służą do przechowywania informacji, np. z jakiej strony Użytkownik
trafił na bieżącą stronę internetową. Pomagają udoskonalić Stronę.
Narzędzie to dostarczane jest przez firmę Google LLC. Działania podejmowane w ramach
korzystania z kodu Google Analytics opierają się na prawnie uzasadnionym interesie
Administratora polegającym na tworzeniu i korzystaniu ze statystyk, co następnie umożliwia
ulepszanie usług Administratora i optymalizację Strony.
W ramach korzystania z narzędzia Google Analytics Administrator nie przetwarza jakichkolwiek
danych Użytkownika, umożliwiających jego identyfikację.
Administrator zaleca zapoznanie się ze szczegółami związanymi z użyciem narzędzia Google
Analytics, możliwością wyłączenia kodu śledzącego i ewentualnie zadanie pytań dostawcy tego
narzędzia pod linkiem: https://support.google.com/analytics#topic=3544906.
b) Powiadomienia typu web push, z poziomu przeglądarki – w celu lepszej komunikacji
z Użytkownikiem oraz szybszego przekazywania mu wartościowych treści czy ofert,
Administrator umożliwia wyrażenie zgody na otrzymywanie powiadomień typu web
push z poziomu przeglądarki Użytkownika.
Aby wyrazić zgodę na odbieranie powiadomień web push Użytkownik powinien na komunikacie
wysyłanym przez jego przeglądarkę internetową zaznaczyć opcję „wyświetlaj powiadomienia” lub
inną bliskoznaczną (każda przeglądarka może inaczej nazywać tę opcję).
Zgoda na otrzymywanie ww. powiadomień może zostać w każdej chwili cofnięta poprzez zmianę
ustawień przeglądarki internetowej Użytkownika. Administrator nie przetwarza żadnych danych
osobowych Użytkowników korzystających z powiadomień typu web push. Użytkownicy są
identyfikowani wyłącznie na podstawie informacji, które są przechowywane przez ich przeglądarki
internetowe, do których Administrator nie ma dostępu np.
c) Wtyczki kierujące do social mediów np. Facebook, Instagram.
Użytkownik po kliknięciu w ikonę danej wtyczki odsyłany jest do strony zewnętrznego dostawcy,
w tym wypadku właściciela danego serwisu społecznościowego np. Facebooka. Następnie posiada
możliwość kliknięcia “Lubię to” lub „Udostępnij” i polubienia fanpage Administratora, znajdujący
się w portalu Facebook lub też bezpośredniego udostępnienia jego treści (postu, artykułu, video,
itd.).
Administrator zaleca zapoznanie się z polityką prywatności Facebooka przed założeniem konta w
tym portalu. Administrator nie ma wpływu na dane przetwarzane przez portal Facebook. Od
momentu kliknięcia przez Użytkownika w przycisk wtyczki odsyłającej do mediów
społecznościowych, dane osobowe są przetwarzane przez portal społecznościowy np. Facebook,
który staje się ich administratorem i decyduje o celach i zakresie ich przetwarzania. Cookies
pozostawiane przez wtyczkę Facebooka (lub inne podmioty trzecie) mogą też być aplikowane w
urządzeniu Użytkownika po wejściu na Stronę a następnie kojarzone z danymi gromadzonymi w
portalu Facebooka. Użytkownik korzystając ze Strony akceptuje ten fakt. Administrator nie ma
wpływu na przetwarzanie danych przez podmioty trzecie w ten sposób.
Powyższe wskazówki należy odnieść również do obsługi:
Narzędzia służące do oceny efektywności kampanii reklamowych Google Ads – w celu
prowadzenia kampanii reklamowych oraz remarketingowych, co jest prawnie uzasadnionym
interesem Administratora.
Administrator nie gromadzi żadnych danych, które pozwalałyby na identyfikację danych
osobowych Użytkownika. Administrator zaleca zapoznanie się z polityką prywatności Google w
celu poznania szczegółów działania tych funkcji oraz ich ewentualnego wyłączenia z poziomu
przeglądarki Użytkownika.
Data publikacji Polityki Prywatności: 27.02.2024