REGULAMIN usługi
Niniejszy regulamin określa warunki sprzedaży usług) i świadczenia usług
drogą elektroniczną przez stronę k.pl. (zwane dalej jako panel k.pl) Obsłu-
giwaną przez spółkę:
Korbank S.A. zwanego dalej Operatorem.
Z siedziba ul. Nabycińska 19
53-677 Wrocław
NIP:8942641602
e:mail: kontakt@k.pl
Kupujący mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym cza-
sie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie panelu głów-
nego: k.pl/regulaminy
I. Definicje
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, która dokonuje zakupu w panelu w
tym również Konsument, który oznacza osobę dokonującą z przedsiębiorcą
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodar-
czą lub zawodową.
Regulamin – niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży
oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach panelu.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży usługi zawarta pomiędzy Operato-
rem a Klientem zawierana z wykorzystaniem panelu pod adresem: k.pl.
Usługa Cloud VPS - usługa świadczona elektronicznie przez Operatora na
rzecz Klient, polegająca na udostępnieniu Klientowi przestrzeni na serwe-
rze lub serwerach w systemie chmury obliczeniowej, świadczona zgodnie z
zasadami wskazanymi w niniejszym Regulaminie o parametrach wybra-
nych przez Klienta spośród parametrów opisanych w k.pl/vps.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do za-
warcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności Usługę.
Sklep /panel - sklep pod adresem: k.pl
II. Postanowienia ogólne
1. Aby dokonać zakupu rejestracja nie jest wymagana. Klient może złożyć
zamówienie bez dokonania rejestracji po zapoznaniu się z niniejszym Re-
gulaminem i jego akceptacji.
2. Korzystanie z panelu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego
prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzy-
stania z sieci Internet.
3. Niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy
prawa, np. treści propagujących przemoc.
4. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji
złożonego zamówienia kontaktu z Operatorem. Dokładne informacje o
przetwarzaniu danych znajdują się w Polityce prywatności k.pl/
regulaminy/polityka_prywatnosci.pdf
III. Sprzedaż usług
1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem panelu należy
dokonać wyboru usługi ze strony
2. W formularzu rejestracyjnym Klient zobowiązany jest do dokonania
wyboru:
a) właściwości Usługi Cloud VPS
b) parametrów technicznych,
c) warunków technicznych i sprzętowych w ramach parametrów
wskazanych w Cenniku tworząc w ten sposób Specyfikację Indywi-
dualną Usługi Cloud VPS dostępną w panelu.
3. Klient ma obowiązek podać w formularzu rejestracyjnym prawdziwe
dane osobowe, a Operator nie ma obowiązku weryfikowania poprawności
danych .
4 .Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia
z Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
5. Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu formularza reje-
stracyjnego do systemu informatycznego w panelu.
6. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia za-
mówienia przez Kupującego.
7.Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą po-
twierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
IV. Ceny i metody płatności
1. Wszystkie ceny podawane w Cenniku są cenami netto.
2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro S.A.
V. Obowiązki stron
1 Do obowiązków Klienta należy w szczególności:
a) spełnienie warunków technicznych, w tym sprzętowych, wskazanych w
Specyfikacji, niezbędnych dla korzystania z Usługi Cloud VPS,
b) zapewnienie infrastruktury systemowej, to jest administrowania syste-
mem,
c) tworzenie kopii bezpieczeństwa własnych danych umieszczonych na
serwerze lub serwerach VPS.
2. Do obowiązków Operatora należy:
a) przygotowanie wszelkich koniecznych czynności, w tym technicznych w
celu udostępnia Klientowi przestrzeni na serwerze lub serwerach w syste-
mie chmury obliczeniowej, nie później niż 30 dni od dnia zawarcia Umowy.
VI. Reklamacje i odstąpienie od umowy
1. Reklamacje można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej
na adres: kontakt@k.pl
2. Operator zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w termi-
nie do 30 dni.
3. Reklamacja musi zawierać: Podanie informacji dotyczących przed-
miotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana
towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od
umowy – o ile wada jest istotna).
4. Istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpa-
trywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma
charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie stro-
ny sporu wyrażą na to zgodę.
a) Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w
sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczą-
cych zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36
ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4,
poz. 25 ze zm.).
b) Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu
dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działa-
jący przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej,
zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
(Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
5. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenc-
kich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady
dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach in-
ternetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod
adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
W razie pytań co do treści regulaminu zapraszam do kontaktu:
kontakt@k.pl